Om Søren´s
Om os
Søren’s blev etableret i 2004 af Søren Jacobsen, ud fra en vision om at skabe en virksomhed hvis kerneværdier er kvalitet, service, og fleksibilitet. Værdier som stadigvæk er helt centrale i virksomheden, og som har dannet grundlag for den succes vi har haft siden starten.
Vi driver vores virksomhed med LEAN tankegangen som styrende værktøj, hvilket betyder, at vi hele tiden optimerer og for-bedrer vores arbejdsgange, for at imødekomme vores kunders ønsker til pris, kvalitet, og levering.
Sørens medarbejdere bliver nøje udvalgt, ud fra deres evne til at levere en konstant høj service og kvalitet, og naturligvis ud fra faglige kompetencer. Vi kan kun bruge de bedste, og venter gerne på den rigtige. Herudover bruger vi mange ressourcer på at udvikle og efteruddanne vores medarbejdere, så de hele tiden er gearet til at opfylde vores kunders mange ønsker.
Vores målsætning er ikke at blive den største leverandør i branchen – Vi ønsker kun at være den bedste.
Vores kunder er virksomheder, boligforeninger, forsikringsselskaber og private, som vi tilbyder en bred vifte af ydelser, hvor Søren’s koordinerer og kvalitetssikrer alle opgaver fra start til slut.